torsdag, september 27, 2007

Ny dag, ny bebis

Som sagt den ena dagen är inte lik den andre. I går somnade liten utmattad och gråtig i min famn med lillfingret i munnen.
Jag åt fisk och ris i sängen ur djup skål med sked.. Alltid kul med nåt nytt.. Hihi... I natt testade vi en ny grej. Isak fick sova bredvid mig och slapp baby nästet mellan oss. Åt var tredje timme, liten sov som en prins ;-) Bytte blöja i sängen och familjefriden var ett faktum! Man får ta det dag för dag. I dag BVC och jag hoppas liten väger 4 kg.. Vi får se.. Nu sover liten i vagnen och är tvättad och påklädd fär dagen, jag ska duscha...

3 kommentarer:

Maria sa...

Det är så kul att läsa om alla era äventyr där hemma. Det är en helt ny värld för mig:) KRAM

Lena sa...

Jag tänker inte vara en sån där olyckskorp men det är verkligen tvära kast hela tiden. =) Kommer ihåg där i början när vi kom hem, Stella somnade strax innan 12 och sov till 7. I spjälsängen.
- Ååh tänkte vi.
Veckan efter så vände hon på dygnet och var vaken 12-7,8,9. och alla som sa att bäbisar sover så mycket. *fnyser*
Du får säga till när du orkar med besök så kommer jag och Stella flygande med bussen. ;)

Anna sa...

Vad härligt att det funkade så bra att ha honom bredvid dig, hoppas det håller i sig så du får sova lite längre perioder :o)