fredag, september 28, 2007

3 veckor i dag!


Ojojoj.. han växer lilleman. 4305 g och 54.4 cm lång. På 20 dagar!!

Inte konstigt att han äter som en häst och sover som en stock ;-)

Jag kände mig glad och stolt när jag fick beröm av sköterskan för att det fungerar så bra med amningen. Men var tar tiden vägen? Nu har Isak varit hos oss i tre veckor redan.

Det är väl för att man går i ett kärleksrus här hemma som man inte har koll på dagarna eller så är man helt enkelt för inne i blöjbyten och kräk att man inte orkar annat?? ;-)

I går hade vi premiär på bad i balja och bära i Baby Björn. Isak älskade båda sakerna.

3 kommentarer:

Emm sa...

Det är så underbart att höra att allt går så bra för er!!!!

KRAM

Anonym sa...

då kan du tänka dig att 4265 vägde min minsta dotter närhon _föddes_ och jag tyckte hon var liten ;-)

hon vart dessutom störst av de tre, men man var ju van vid större barn hemma liksom...

*kram*

Anna sa...

Vad skönt att amningen funkar, gud vad jag hoppas att nästa barn kommer kunna amma direkt, då kanske det kommer igång rejält... det kan man ju inte säga att det gjorde med Melvin precis. Jag känner att jag får vara glad om jag kan amma honom tills han är 6mån. Redan nu märker jag att jag inte alltid har tillräckligt så han får en del tillägg också efter amning givetvis.

Vad tyckte du om babybjörnen? Jag tyckte det var tungt och jag fick ont i nacken, sjalen däremot gillar jag (fast använder sällan).