lördag, december 22, 2007

Allt väl














Det tog 3 månader för oss att landa; För Isaks kolik att lägga sig, för att "komma över" andningsuppehållet och sjukhusbesök mm. Nu kan jag titta mig i själv i spegeln och se en mamma. I år är första julen som familj. Känn på den ;-) Jag njuter av mammaskapet. I dag har Isak sovit mer än 2 veckor i egen säng.. Det är ett hårt jobb men underbart att det fungerar. En stor liten kille har vi på över 6700 g. Han är mestadels glad men otroligt bestämd (vem har han fått det från??) Som förälder kan man aldrig se sig mätt på det lilla undret man skapat, det är helt klart det största i livet...

Vi önskar er alla en God Jul och ett Gott nytt år. Vet att många står inför stora förändringar och förhoppningar och jag tänker på er alla.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken överraskning med ett nytt inlägg! ;) Så underbart söt han är! :D

Jag har mailat dig på din "icke superquinnan"-mail. Idag vill inte min hotmail vara med alls så jag kan inte skicka igen :( Inte just nu iallafall.. Hoppas du ser detta!

Kram

Anna sa...

Åh vad söt han är, du får hålla mig uppdaterad med mms :-)
Skönt att det funkade med egen säng och skönt att koliken lagt sig. Stor kille ni har, Melvin har just kommit upp i 6.1kg *S*

Önskar er alla en lugn och skön jul med god mat, familjemys och julklappar.

Kramar från Anna, Melvin och Niklas

Glimra sa...

Herre min je vilken liten sötnos! Honom vill man ju nästan äta upp! Vad roligt att höra att ni har det bra, tänker ofta på er och saknar din blogg! Kram!

Mange sa...

Vilken goding! Så glad & fin.

e sa...

Vilken sötnos! Härligt att ni har landat nu. Impad av egen säng, vi är inte där än... Hoppas första familjejulen var bra och att ni får ett riktigt bra 2008. Kram.

Matt sa...

Gott nytt år.
Vad härligt att höra att ni har det bra.

Sabina sa...

Men oj så söt, vill ha=)

Kul att du har bloggat lite, jag vill önska er alla en God Fortsättning på det nya året.

Kram//S