torsdag, augusti 23, 2007

Äntligen en kallelse för snitt!!

Vi har ett datum!! Tyvärr längre bort i framtiden än vi hoppats på men vården är vården och nu är det fullbokat ett bra tag framöver med snittider i Sthlm i det området vi tillhör, men...
VI HAR FÅTT ETT DATUM!! Behöver jag nämna att jag grät en och en annan tår när jag öppnade brevet???
Som det ser ut nu kommer det att ske på Södertälje sjukhus, det kan komma att ändras om något problem med min sköldkörtelsjukdom uppstår (vilket jag absolut inte tror).
Eftersom de inte har en neonatalavdelning där tar de endast emot "friska" mammor. Jag är ju välinställd på min medicin och så men överläkaren är den som bestämmer så då får vi lyssna på han om han anser att barnet har det bättre på Huddinge.
Och ni vet knäppläkaren? Han är ökänd och det är inte första gången han hamnat i blåsväder. En anmälan till patientnämden ska vi lämna in när vi landat med Isak här hemma.
Glada nyheter för hela familjen S och våra familjer och vänner. Happy day!!

13 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Gu så underbart! Det kommer en tår här också..

Jag börjar undra om knäppläkaren är släkt med den barnmorskan jag anmälde i våras..

GRATTIS IGEN! Stor kram!

e sa...

Stort grattis! Vilken lättnad, det måste kännas jätteskönt. Sköt om er nu medan ni väntar på Isak. Kram.

Anonym sa...

Jaaaaaa! Va roligt, men när? Snälla, berätta! Jag håller på att spricka ju!

Emm sa...

Yey!!!

Åh vad glad jag blev! Anmäl puckoläkaren!

KRAM

Superquinnan sa...

Tack tack tack allihopa. Japp ÄNTLIGEN!! Men datumet.. nehe.. no can tell.... Det är en hemlis!

Marita sa...

Nämen gud så skönt att ni fått ett datum till slut! :) Lycka till och lova att ni hör av er så snart ni kan/orkar när ni har lilleplutt hos er!

Kajsa sa...

Åh, stort grattis! Vad skönt att höra. :-)

Anna sa...

Åh vad härligt med en tid!! Får se om det blir Södertälje då, det ska ju vara himla bra här. Du får väl höra av dig när det är dags.

Många kramar

Mange sa...

Goda nyheter! Det kan man inte få för många av. Härligt.

Superquinnan sa...

Alla: Ni är så goa´. Klart vi hör av oss när undert är här. Men ni måste vara tålmodiga..

Soderbona sa...

Åh så skönt att höra!!! Så lättad jag blir...

Håller tummarna för att allt går bra till dess! Jättekram!

Anonym sa...

Åååh, vad bra! Grattis!! Att göra en anmälan är helt rätt och det enda jag hört är att de tycker det är himla obehagligt att få, oavsett om de blir prickade eller ej... på'n bara, hehe...

Camillas lockar sa...

Vad skönt! Jag är så glad för er skull. Jobbig väg att komma dit bara. Försök att tänka bort det som hänt (svårt, jag vet), så energin kan läggas på BEBIS! Ni behöver lite extra kraft nu inför slutspurten.